TILLBAKABLICK.


godmorgon !
i brist på sömn spenderade jag någon timme med en genomgående titt av min första blogg någonsin. startade den i augusti 2007. ungefär ett år därefter kunde jag smått skymta en vändning utan possitivitet i.

min sålänge tjocka mur genomskådades och detta sms plinga på min mobilskärm. först ignorerade jag det i rädsla att bli genomskådad. men ju mer tiden gick, desto mer kände jag en sammhörighet. mig.

den 2 juni -08.



jag började känna förvirring. något jag inte känt så nära innan. jag var delad och föll sakta..
utan att kunna förstå eller hindra.
1 augusti -08


jag försökte ta mig ut. försökte nå fram, grävde min egna grop och glömde stegen. jag förstod inte vad som hände eller vad jag skulle kämpa för. ytan speglade sig på havets botten så jag dök lite till.
25 augusti -08



jag gav upp.
10 oktober -08.



fyra dagar efter den sista bilden låg jag på akuten. botten var nådd.
men det var då det. nu har jag lärt mig att man inte alltid ser ljuset med öppna ögon. men att kämpa, det måste man. nu ger jag inte upp.
ALDRIG.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: