Kan det inte bara ta slut?

 
you think I'm pretty?
Do I make you feel like cheating?
I'm like no, not really 'cause.. 
You should feel me for reAl. 
 
Sitter här, i det ekade rummet fastän det finns två olika sängen. Besöken har varit här och natten kallar om ett par timmar. så gravt ambivalent, humöret går som en jävla karusell. Vill bara slippa denna känsla av maktlöshet, det där med att oavsett vad, vill man bara ta något för att kvarta in. Lämna denna dag, vakna till en annan. Man glömmer dock bort, varenda gång, att morgondagen är densamma. Jobbig utav bara helvete och jag vet inte om jag orkar med detta längre, leva såhär. 
Ibland önskar jag att det jag tar sent om natten, är något som gör att jag slipper att vakna. 
Jag vill inte mer. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: