Att vilja ?

Ibland kan det kännas både tungt och svårt att leva, som nu. Jag börjar tappa tro och hopp på om jag verkligen kan leva ett bättre liv. Det känns som att den kraft som krävs för att ta sig framåt, är tagen. Jag undrar ofta om det var såhär mitt liv var tänkt. Vad kan jag ha gjort som är så fel? 
 
Skyfflas fram och tillbaka mellan enheter och inläggningar. Den ena, bättre än den andra, men ingen som tycks kunna hjälpa mig? 
Är det verkligen bara så, att det skulle vara för att jag inte vill bli frisk? Jag menar, det är en stor skillnad på "att vilja" och "att våga tro på det". 
 
eller är det kanske så att jag faktiskt VILL bli Frisk, men INTE vad att vara frisk innebär? 
 

Postat av: Emma

Hög igenkänningsfaktor! Kram 💖

2015-09-22 @ 14:52:11
Postat av: Hen heter A

Känner igen frågeställningen..

2015-09-22 @ 17:16:54
URL: http://vingslaget.blogg.se
Postat av: Sanna

Du vill, och du kommer att bli det. Våga tro. För det gör jag💎

2015-09-24 @ 21:08:00
Postat av: Sam Cacavi

Snälla söta rara Denise, läs boken "The Secret" av Rhonda Byrne (är på svenska) och börja studera attraktionslagen. Extremt kända personer och mindre kända, ink. jag själv använder mig av attraktionslagen. Det förändrar folks liv totalt! Lita på mig, du kan också göra det <3

2015-10-11 @ 15:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: