mörkret faller och jag med det.

Like a liar looking for forgiveness. Det är något som händer med mig när mörkret faller. som att den dag som gott resumeras och här ligger jag och försöker att somna när vågorna slår tillbaka. Utan större marginal tar jag mig igenom dagarna med mitt en gång så stora leende och märkliga humor. Med nära till skratt är det sällsynt att kunna se min smärta, min tanke är ingen annan än "vi fortsätter starkt mot mål." Men sedan faller jag, då ingen ser. Jag stänger av för att sedan ta emot allt likt en bomb utan veke. Det destruktiva känns bekant och associeras tilö välbehag just för att det inte längre är främmande. Sen minns jag, att det onormala blivit normalt och tilliten till mig själv inte kan infinna sig just nu. Att försätta sig i den främmande situationen är något jag behöver för att återfå det jag stängt ute. Men hur kan något rätt och bra, kännas så fel? Vart ifrån kommer denna överanalys och känslan av att det inte kan tillåtas vara bra - för att den känslan kan omöjligt existera hos mig med tanke på hur förjävla jobbigt allt kan vara Just nu. Min Sköld är inte ämnad för denna typ av bruk och bakom ståt jag helt naken. 
Det snurrar, mitt huvud är förvirrat och bilden skev. Utmattningssyndromet är ett faktum men varken ro eller vila går att hitta. 

Postat av: Lilla hjärtat

Vännen tillåt dig att falla så länge du har någon som tar emot dig och hjälper dig upp. Du är inte ensam <3
Känner så med dig.. MÅNGA KRAMAR FINA!

Svar: Åh fina du, jag hoppas att du tillåter dig detsamma - samt tillåta dig att tas emot. Våga ta emot allt vad hjälp och närhet heter.
Massa massa kramar tillbaka till dig <3
deds.blogg.se

2015-08-14 @ 09:15:54
URL: http://littlegirlsheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du starka kämpe! Jag tror att alla tankar som kommer efter en lång kämpadag då när man är trött, att man bara ska strunta i dem o låta de passera. Kommer aldrig något bra ur tröttankar har jag märkt! Önskar dig det bästa o kämpa kämpa känpa. Lovar dig att det är värt det!! Livet kan bli riktigt bra!

2015-08-14 @ 20:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: