Januari!

Januariiiiii HEJ! 
Snön riktigt lyser med sin frånvaro, men min nyårsafton blev vit ändå - nykterhetsvit. Inte något som hör tillvanligheten när vi pratar om mitt vuxna nyårsfirande, men vad gör det? Min kväll var otroligt nöjd och jag hade aldrig kunnat starta det nya året på ett bättre sätt! Efter otaliga ändrade planeringar satte jag mig på en buss till Norrtälje, möttes upp av finaste tjejen, åt sushi och myste i soffan under filt..! Klockan tickade på och vi välkomnade året på vårt alldeles egna lilla fina sätt! Någon hade jobb på schemat idag, så kvällen blev tidig och sömnen satt där den skulle! Vaknade av att hunden skulle ut och frukost skulle ätas - äggmackor, kaffe + Nyhetsmorgon. Haha. Lille Nova hårade av sig, så medan jag tog ut henne på en lång promenad städades lägenheten med dammsugare! En tant stirrade på mig i x-antal minuter, eller ja snart tills att jag försvann ur synfältet ;) 
Hoppas att ni alla haft en lika bra nyår som jag och att ni minns vad som hände! Jag tackar året som har varit av erfarenheter och insikter - det gör vi aldrig om igen. Iaf inte första delen! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: