On the run

 
hey! 
Alltså.. När min mobil snoddes försvann allt inklusive majoriteten av mina lösenord osv. Men nu såhär (tro det eller ej) nattetid sloG det mig plötsligt hur jag skulle lyckas ta mig in här.. Haha. Soo anyhow, welcome back deds. 
 
haft en otroligt fladdrig vecka, strosat runt lite luffarstyle. Går bra nu. 
Ligger för tillfället i besties soffa och lyssnar på prat i sömnen + snark. En klättrande katt sällskapar mig vilket känns otroligt fint. 
Haft en riktigt bra dag som följd efter en bowling-utgång med ex-granne Under gårdagen. Är som tidigarenämt så otroligt tacksam för mina fina vänner som alltid står vid min sida och finns där. 
Mitt liv kommer ju inte att bli annat än bra med alla vackra människor på denna jord. 
 
Men en nu ska jag försöka ta sovandet till nya nivåer för vet att min sovande vän har en tendens att vakna liiite tidigare än vad sig bör en söndag.. ;) 
 
goderbatter! 

Postat av: Lilla hjärtat

Det var länge sedan nu och jag har saknat dina inlägg länge.. länge. Saknat dig f du verkar vara en sådan helmysig tjej och jag vill veta hur det går för dig i livet och allt där omkring.
hoppas att du mår bra och att solen ler emot dig!
Kramar om dig <3

2014-03-29 @ 09:50:11
URL: http://littlegirlsheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: