Woine woine..

Ny dag - nya tag!
Har varit hos pappa hela veckan och myst. Även om jag har haft ett kaos i mitt huvud, piggar han alltid upp. Han vet EXAKT hur han ska göra och vad, bara att vara sig själv - världens bästa pappa som finns! Vi har fortsatt att skämta om en söt liten gris hela veckan, och jag älskar verkligen tanken av att ha en söt liten knorr som struttar runt där hemma, en dag ska jag skaffa en!! :)

Nu är jag påväg till enheten, hoppas att det blir bra! Har suttit i samtal och möten varje dag nu, allt för att banka in lite vett innanför pannbenet. Det har variit så mycket med mitt mående nu, att vi inte riktigt kunnat tagit itu med den "riktiga" behandlingen, börjar kännas lite drygt men jag förstår samtidigt vad som måste prioriteras.. Min behandlare påpekar det ofta, "när ska vi börja med den då?" Jani.. Jag MÅSTE få ordning på mig själv..

Imorgon drar jag, mamma, Robin + fina flickvän till Nice i ett par dagar, ska bli så skönt att få komma bort från denna värld ett par dagar! Hoppas bara att jag kan hålla mig undrar för att det var på NÄBBEN att jag fick åka. Trots tidigaretaget beslut, ändrades det igår - men till grund av att jag skött behandlingen så jävla bra, kunde de göra ett undantag - dock med besvikelse i bagaget om jag åker.. Suck, jag orkar inte med mer beslut..

Men men ska försöka göra det bästa utan dagen, peppar peppar!
Hoppas att ni också gör det :)


Postat av: Lilla hjärtat

Jag vet en liten tjej som heter Alma. Hon är svart och otroligt söt, liten minigris som hon är! Låter ju som en jättebra grej om du bestämmer dig för att skaffa gris. Varför vänta? Själv har jag en liten hermelinkanin :) Härligt med djur. Hoppas att du får några bra dagar och ta hand om dig tjejen!
Kram <3

2013-09-13 @ 08:18:44
URL: http://littlegirlsheart.blogg.se/
Postat av: feliciathiel

fin bild!

2013-09-14 @ 18:56:27
URL: http://whofelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: