Utekväll, woop woop !

Hey!
Nu ska vi se om jag kan återberätta en helt galen kväll, eller iaf delar av den!
Med packad väska efter enheten åkte jag och fina J in till hennes lägenhet vid stan. Snacka lite innan det var dags för matlagning - himla duktiga måste jag säga ! Korkade upp några cider och bjöd upp grannarna, 40+ are och mycket noggranna med tesen att de båda var nyskilda. Bah, ush - vi åkte vidare. Stötte på en massa roliga människor och gick runt till lite olika ställen, tills att vi stoppades vid det sista, typiskt! Gick och pratade med varandra, skojade och tittade inte framåt, POFF sa det så låg vi på marken! (Vi hade gått rakt in i ett cykelställ och ramlat över) på ett utav ställena var det en grusgång som vi även där, ganska direkt låg på marken. Herregud, haha.
Ställena stängde runt tre och jag vete fasen va vi gjorde, men fem kom vi hem. Trots taxi hittade vi knappt,..

...behöver jag nämna att det var svårt att komma upp dagen efter? Men vi släpade oss upp för frukost, innan vi slocknade i sängen igen! Tss..
Så himla värd kväll och natt, en riktig höjdare må jag säga! Kommer jag sent att glömma. För att även om inte ens hälften står här har jag det mesta i huvudet! ;)
Nej nu sova - godernatter på er!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: