Tattoooo

Tjohoah!
På bussen till enheten, suck.. Vill inte mer, hemma ska man vara. Jag menar livet är ju tillbaka - vad i skjuttsingen gör jag på ett sjukhus?! Jag har saker att jobba med, jovars - men inget jag inte kan göra hemma..

Gårdagen var en liten segisdag, sov hela två timmar efter lunchen, ZZZzzz..
Efteråt var det däremot dags för lite "kroppsmålning" LOVE IT. Blev en svala med texten "free" under, jättenöjd och jätteglad!! Synd bara att september är här och shorts-vädret inte är lika aktuellt.. Men en annan åker ju snart till Nice, woop woop !
Presidentbesöket var däremot inte lika roligt, åtminstone inte när det kommer till en stackars invånare vars hemgång är högt beroende av lokaltrafiken.. Pappa fick hämta mig en bit på vägen, haha..
Kom hem till middag - sallad, som följdes av en promenix med en nära vän, proppad dag men oj så bra!!
Snart helg! Vad ska ni göra? :)
Chao!!


Postat av: ida

så j*kla snygg tatuering :) saknaar dig denise och tänker på dig mycket!!! har faktiskt alla små lappar du lade vid mitt bord på capio inramade på väggen här hemma och kollar på dom varje dag :P hihi.. du är så himla stark <3

2013-09-05 @ 13:02:55
Postat av: s.zebra

Åh snygg! Jag har också svalor (jag har två) på sidan :D

2013-09-07 @ 14:28:24
URL: http://incarcerated.blogg.se/
Postat av: Amanda

Superfin! Vart gör du dina tatueringar någonstans?

2013-09-08 @ 12:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: