Samtal och känslor

Godkväll!
Ber om ursäkt för den glesa uppdateringen, har hänt så mycket i veckan bara - som har snurrat till det i mitt huvud.. Mycket och långa samtal, missade grupper och rinnande tårar. En sargad själ som börjar bubbla upp, mindre kul.. Nu när man har kommit upp i vikt och kan tänka, måste man fortsätta att handla rätt. Man måste resonera med sig själv om vad som är viktigt i livet, hur man vill leva. Visst att bakslag av olika slag kan komma, men just nu har jag inte råd med det, inte ett enda. Det gör mig ännu mer stressad och okontrollerad. Jag kämpar så hårt och kommer att fortsätta med det, jag är så nära nu! I wont give up!

Veckan började som sagt piss, men idag har det varit en bra dag. Direkt efter enheten for jag in till stan och gick runt lite, innan jag träffade bästa M som jag gick på bio med. Det var roligt och lyfte mig lite :) tack ska du ha!! :)
Nu är det snart sova!
Godernatter!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: