Måndag!

Hallååååå!
Måndag och ny start på enheten. Jag säger då det, trött som en gris efter helgens eskapader (även om de fortsatte lugnt både lördag & söndag)

Mötte en jättefin tjej under en promenad (som hittat min blogg) - tack för att du vågade komma fram och hälsa, blev jätteglad! :D världen är bra liten ibland!

Annars har jag gått en promenad med en fin vän som behövde prata lite!

Juste en riktig utmaning till lunch idag, hua - men nu är det gjort och tänka sig, jag överlevde även detta! ;)
Har som focus denna vecka att äta middag själv när mamma är på jobbet. Öva lite mer på eget ansvar och självständighet - utvärdering efter veckan, se hur allt har gått. Bra att träna lite på då jag försöker hitta eget :)

Nej sova nu, sov bäst alla!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: