Hemma

Dag nummer två i veckan och jag har INTE spenderat den på enheten.. Hade ett möte nära mig så fick vara hemma om jag skötte maten. (Hade jag åkt till enheten hade en del mål hamnat "i kläm", inte bra). Tog fram mina kökskunskaper och stekte blodpudding, och lingonsylt såklart! länge sen man åt det vill jag lova. Mätt som en plätt och det är så det ska vara!

Efter mötet hämtade pappa mig och vi åkte till centrum för att titta på lite klockor, fastnade för en grön som fick följa med mig hem! Förstår inte, men mina andra har blivit lite missfärgade..
Hur som haver, idag ska pappa och jag gå ner till pizzerian och äta middag, tyckte mig se att de hade sushi - hoppas hoppas!! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: