Gym!

Vad säger man - fullt ös med aktiviteter under dagen! Både på och utanför enheten. I mean... 78.000 måltider med KBT, kroppskännedom, veckoutverdering, helgplanering, samtal och ja.. Åkte direkt till sjukgymnasten i stan, trodde att jag skulle cykla i en fem minuter som uppvärmning. De minuterna blev närmare en timme och antalet kilometer blev över 3mil..(!) trött tjej skulle därefter springa på band, görs bålövningar, balans och benmaskiner. Inte van vid detta, men KUL är det, jag säger bara det - ÄNTLIGEN! (Även om det var mamma som hetsade, haha)
Blev en ordentlig middag följd av vila, lite smått rastlös men det gick Bra. Vet inte vad jag ska göra av mig själv ibland, haha typiskt.. Imorgon är det snaaaart helg! Hur har er dag varit? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: