France

Woop woop!
Nu sitter vi i hemmagjort taxi (pappa) till Arlanda! Lite tidigt för min del, men det får väl gå bra då, haha.
Lite väl sent ute med packningen kom jag och mamma på att vi förmodligen behövde intyg till mina mediciner, så rätt vi hade.. Klockan 22.00 åkte vi in mot jourapoteket, när vi kommer fram ber dem oss att ta fram passet - passet?! Vi fick ringa hem till lillebror och be om paradnumret, 40min senare hade vi två papper i handen, kunde vända hem och fortsätta packa! Blir spännande att se om vi fått med oss allt.. Haha..

Nä nu ska vi bara ta oss fram och fixa oss lite frullerulle, see yaaaa!
PUSS & KRAM!!


Postat av: Lilla hjärtat

Åh, ha det gott fina <3

2013-09-14 @ 08:31:00
URL: http://littlegirlsheart.blogg.se/
Postat av: Lilla hjärtat

Saknar dig (sedan länge här nu..) Skämt åsido, men det gör jag verkligen! hoppas att du har det så gott du bara kan och njuter av livet <3 Kramar <3

2013-09-19 @ 08:54:47
URL: http://littlegirlsheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: