Helsingborg !

Helgen som spenderades i Helsingborg levererade med det ena och det andra.
Satt som klistrad vid världens bästa tjej som nu är min <3
Fick även träffa hennes underbara kompisar och ta del utav deras sätt att träffad och "göra stan"! Mycket mycket fina människor!
En natt kunde dock varit lite mer "kontrollerad", men nu kan det bara bli bättre :)
Jag är så glad men även andra känslor tränger sig på. Är ledsen att jag sårat en del, känns som att jag ska gå sönder..
Tårar som rinner pga mina handlingar gör alltid lila ont och det får mig att känna mig som en mindre värd människa..

Är tillbaka på enheten idag. Nervöst samtal med behandlare väntar, men först lunch om 2min. Hoppas att den är god.. Peppar peppar! ;)

Efter mitt tårfyllda samtal med pappa åkte han hem från sin semester tidigare och fanns där för mig, ville hjälpa och stötta.
Han är världens bästa - älskade pappa!

Nej nu ringer klockan! Ciao!

Nä nu


Postat av: Jenny ljunggren

Heja heja Denice!
Det var roligt att träffa dig. Jag och Johan tyckte att du var en härlig och smart tjej. Kram Jenny

2013-10-01 @ 13:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: