Fjärilar

Hey!
Världens sämsta mage igår, både spydde och grejade. Inte kul. Hade det varit samma idag skulle jag inte få komma till enheten. Men jag biter ihop och åker dit ändå.. Det blir nog bra :)
(Peppar peppar)

Mycket prat med både mamma och pappa igår. + att mamma kom hem med en täcke fullt av fjärilar!! (Tror att många som har/haft destruktiva beteenden förstår betydelsen av det..) så snällt!!

Trött imorse också, kan inte sova. Känns som när man var liten och mamma jämt påpekar och anser att jag lägger mig för sent, men så är icke fallet.
Happ vad står för dörren idag då? Massa mat och vila, några grupper och obligatorisk torsdags-vägning. Har aldrig sumpat en sådan här på dagvården, eller jo en. Men det var bara konstig .. Sen har jag nog lite samtal med min behandlare också.

Igår var försäkringskassan på enheten och informerade oss om diverse angelägna åtgärder och stöd som vi i denna värld kan träffa på.. Bra att dem tar sig tid men jag hade lite svårt att koncentrera mig.. Som vanligt, haha.

Nu sitter jag på bussen och tankarna går i ett. Kan inte greppa kan inte få ut det i ord.

Min andra hälft har en spricka i bröstbenet och jag är lite orolig.. :(
Jag är jämt orolig, för allt och alla utom just mig själv'n ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: