Och så var det de där med sömn.

"En full mans ord, är en nykter mans tankar", för mig borde det vara; "en 'sovande' kvinnas ord, är en vaken kvinnas tankar". För ja, jag minns aldrig att jag ens varit inne på blogg.se när jag tagit sömnis och inte lyckats somna. Det är för mig ett konstant mysterium hur jag natt efter natt kan aktivera mig nattetid när jag inte ens är vid mina fulla bruks medvetande. Men som sagt, mina upplysande meningar är av verklig beskrivning. 
Däremot är varken psyket eller kroppen på topp. Precis innan jag tog mina tunga steg mot stationen började wifie må dåligt och dagens intag lämnade den stackars kroppen. Dock han jag tyvärr inte smita innan denna avskyvärda "bacill" hann fatt i mig. Perrongvistelsen var suddig och lagom ombordkliven på tåget, vände sig även min mage ut och in. Ush. Måste sova bort detta, för mina resetimmar är ej avbrukade.. Suuuuuck. Men tar med mig känslan av en underbart fin och bra helg. Tack världens bästa <3 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: