Love yourself

Pappa varnade mig, regnet öste ned. Försedde mig med ett trasigt paraply, inte mitt smartaste drag här på jorden. 
Isande vindar och kylande stormar, jackan gav inte mer värme än en T-shirt. Jag har mig själv att skylla, eller snarare min planering och prioritering av tid. Mor min poängterade detta. 

Trots min vetenskap att saker inte går att undanhålla i en evighet, speciellt inte sådana saker som kommer vara kvar i en livstid. Tänkte jag ge det ett försök, en taggad status fick mig avslöjad över Facebook och min mor slängde sig över telefonen. 
Trots mina snart 23 fyllda år vankades det ord och inga visor. Jag stod på mig och istället för att ursäkta - förklarade jag. Det godtogs inte, men det är mitt liv och min kropp. Så är det bara. 
Till min stora förtjusning gillade dock pappa det, tack och lov. Och ja, det är
En tatuering jag pratar om - såklart! 
LOVE YOURSELF 



Postat av: Lilla hjärtat

Vill säga att du är grym tjejen! Du har kommit så långt, eller tagit dig så långt och jag önskar dig verkligen allt gott framöver. Hur många tatueringar har du nu? Själv skulle jag vilja göra en, men vet inte riktigt vad så det återstår att se. Härligt att se dig kär också :)
Kramar <3

2013-11-14 @ 03:47:17
URL: http://littlegirlsheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: