tisdag

hej hopp!
fin dag sluter sig till kväll och går mot mörkret. men inte gör det mig något. har mått bra hela dagen efter att lillebror startade dagen med ett "godmorgon" (betyder för mig, allt han säger och gör) <3
slog mitt rekort i mobilprat med en superfin tjej, lite över 3h, det ni ;) folk som klagar på att jag aldrig kan prata i tlfn - well, smach that! ;) gick en promenad i fina solen, uträttade ett köp på apoteket och mina kära tuggummin. ;)
slog in en födelsedagspresent till pappa och städade rummet, torkade lite på golvet. uträttade ett annat tlfnärende och dagen har bara rullat på. hur bra som helst ! :)
 
hoppas att ni också haft en bra dag! woop woop!

Postat av: Från anorexi till fitness - Johanna

Jag är så nyfiken! Hur går det för dig? Får du någon vård nu? Hur och vad äter du på dagarna? Är du ensam hemma eller är någon med dig?

Styrkekramar! Puss

2013-03-13 @ 17:24:05
URL: http://beginnersluck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: