övergran

hej alla fina! vaknade tidigt, men ploppade i ipoden igen och försökte sova lite extra, gick väl lite si och sådär. men det betder kanske att jag somnar snabbt ikväll! ;)
sängen var dock så sjön att inte mkt blev gjort i far min kom och hämtade upp mig vid 12.30-13.00. hah, typiskt,
 
vi åkte till plantagen och skaffade oss en fin liten plastblomma som vi sen lät oss följa med till övergran. visiten var att träffa farfar och lägga blomma på graven. skottade bort lite snö och det blev himla fint. :)
 
körde omkring där lite och påmindes av olika saker från barndomen och vistelsen med farfar när han fortfarande var på jorden och sprang 60m med mig och lillebror(som blev lite grinig där över förlusterna, häh) det jag minns ;) det var så kul. farfar stod bakom sträcket som om han hade startblock. vi turades om att säga "klara-färdiga-gå"
 
sen hem och slappa framför TVn innan mamma kom och hämtade mig efter jobbet. igår kom hon hem lite tidigare så vi både hann med blomsterlandet (inte min grej) och ett fika. små ljusglimtar i den inombords mörka dagen..
 
nä nu är det dags att sova! Godernatter :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: