kommentar

 
jag är så nyfiken! hur går det för dig? får du någon vård nu? hur och äter du på dagarna? är du ensam hemma eller är någon med dig? Styrkekramar! Puss
 

 

Hejsan! :)
det går lite upp och ned.. sen jag blev utskriven från dagvården den 14/12 går jag endast på öppenvård en dag i veckan. under sista veckan på dagvården blev jag inlagd på sjukhus för bukspottskörtelinflammation för andra gången. efter det har jag bara druckigt näringsdrycker, alltså ingen fast föda utom lite sallad här och där. 
 
nu senaste veckan har jag börjat att försöka få in en frukost - yoghurt och flingor. spyr ibland och ibland inte..
var hos min behandlare idag och vi (jag) ska börja skriva ett matschema, försöka äta fast föda frukost, lunch och middag. börja med lite halvportioner och kompensera med näringsdryck..
 
det var prat om "Idun", en behandling där man är var tredje vecka, 9-15, går ut och äter lunch tillsammans med de andra patienterna, utan behandlare, men det verkar bli först efter sommaren som vi tycktes kunna planera.. :)
 
är oftast hemma själv på morgonarna och förmiddagarna.. pappa är hemma på dagarna så nu kan jag bara gå dit om jag inte vill vara ensam, mamma jobbar :)
puuuss !
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: