Svullen mage

Mitt allra största problem för mig är att magen svullnar upp till en boll. När man avbryter en svält och börjar äta igen skyndar all näring ner till magen för att rädda den mängd orkan man utsatt för nedbrännande. Dessutom kan man förstå att är man smal ser man lättare bukfyllan (maten). Så Bullen på magen är egentligen inget konstigt.

Som sagt, haft jätteproblem med detta men tänkte efter nu när jag såg mig själv i spegeln. Att det är inget konstigt och tittar jag på andra tycker jag att det är lite gulligt. Så det borde ju vara så för mig också :)


Postat av: Jennie

Du är söt vad du än tar för dig Denise men med en liten bulle på mage ser du ännu sötare ut ....Det är jag helt säker på !!! och att läsa dina inlägg med den här kämparglöden och positivitet gör mig tårögd....Blir så himla glad Denise...!! Keep up the good work ....Med den här inställningen kommer du klara det här ...Världens största puss och kram

2013-06-07 @ 11:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: