Ny fråga

Fråga; Hej! vill först bara säga att du verkar vara en urskön tjej!
Jag har också en fråga, vad är de som avgör om man behöver rullstol? vilka bmigränser är det?
jag kanske ska söka till capio, men är livrädd för just det!

tusen kramar!


Svar; hej! Tack så mkt :))
Dem har inga BMI gränser för rullstol vad jag vet.. (Har frågat) det är väldigt individuellt och beror på hur proverna ser ut. Jag har prover 3ggr/v för att hålla koll på allt.
Jag tycker att du borde söka om du har det jobbigt. Tänka att är det så illa att du behöver rullstol då är det hög tid att du söker och får hjälp. Även om det tar tid är det en så kort tid i livet, det är mkt bättre att fortsätta livet i frisk anda än att sitta fast i en ätstörning..
Hoppas att du söker hjälp :) massa kramar och styrka!


Postat av: Anonym

Tack för svaret :) låg inne på scä för dryga året sedan och då blev jag sängliggande & va tvungen att ha rullis. Dom har bmigränser..
Ta hand om dig nu. Stor kram !

2013-06-10 @ 19:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: