Nd

Provade en ny smak på skogsbär, hade glömt att jag hade den hemma och drack. Blöäöh har fastnar för vanilj, ska bara minnas att det är den jag ska välja, hah.
Frukost och mellis nr 1 är klart, Nice!
11.45-12.45 är det lunch, sen 30min liggande vila och sen det bästa - besök av massa fina människor, däribland lillebror <3
Ber till högre makter att lunchen ska gå bra, peppar peppar'!
Hejar även på vädret, håller det i sig kanske hela gruppen får gå ut en stund efter mellis nr2! Hoppas hoppas !

Längtar efter kramar som den mysperson jag en gång är. Har ett litet underbart offer här på enheten som får mina kramar och mys. Måste lugna ned känslorna lite ;)

Hoppas att ni har det bra där ute och att ni fina människor som kämpar med mig mår bra i sommarvärmen :) hugs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: