Fråga och svar

Fråga; anonym
kan du inte skriva ut ditt matschema

Svar;
8.00-8.30 frukost;
Laktosfri yoghurt upp till kanten (kanske 3dl) 4-5st katrinplommon, en sked russin (som jag egentligen inte behöver ta), täckt tallrik av flingor (lite olika flingor vecka till vecka), ett litet glas jouse/nyponsoppa och kaffe. Loppfrön på youghurten

10.00-10.15 mellis
1st näringsdryck + vatten

11.45-12.15 lunch
1/2 portion lagad mat, ett glas mjölk.

14.oo-14.20 mellis
Full portion laktosfri youghurt - upp till kanten, samma mängd som frukosten, 4-5st katrinplommon, en sked russin, loppfrön och heltäckande med flingor, vatten och kaffe

16.30-17.00 middag;
1/2 portion lagad mat, lite frukt och ett glas mjölk

19.30-19.50 mellis
En macka med ost och smör, te.

Jag har inte fullt schema än så min mat kommer att ökas på. Tillbehören till youghurt finns i flera former, ex sylt och äppelmos. Man kan även få gröt på morgonen varje morgon och mellis - på helgerna. De flesta har även en ND på kvällen, jag är nog den enda som inte har det än.. PEPPAR PEPPAR FÖR FASEN!

1h till nästa mål, nu kör vi!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: