Piercing !

Tjohoo!
Frukost, mellis och lunch. Yoghurt, nd och chili con carne.
Sen bar det av mot söder. En liten visit på "East street piercing", fick hjälp med att byta septum. Hade hästsko och ville gärna testa ring ett tag, misstänker nämligen att jag behöver ta bort hela altet när/om jag börjar jobba.. :/
De tre "S:en" - snabbt, smidigt och smärtfritt ! Mamma fick en bild och svarade med en ":(". Haha. Aja, huvudsaken är att det är som jag vill. Förändring förnöjer!

Eftermiddagen fortsatte med mellis på stående fot - powerbar! En liten tur till centrum för att köpa en ritbok och sen mathandling! Så himla värt att kunna bära ICA-kassen igen!!! Tror att jag uppskattar de små sakerna bättre nu, en bra grej :)

Nu har pappa & jag ätit middag och en annan har ritat! Hihi ;)


Postat av: Helena

VERKAR SOM ATT ALLT FLYTER PÅ. :) kRAM

2013-07-24 @ 09:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: