Permis!

Tjohooo!
Solen skiner och jag är mest bara glad! Vaknade på enheten av en skarp röst, "du leker med min tid!!" (Efter att ha somnat om när nattpersonalen väckte mig för vägning"
Tippade ut i pyjamasen och råkade blotta mig för en av patienterna som råkade gå förbi när jag endast stod i trosor.. ;)
Åt frukost, ND och lunch. 13.10 väntade taxin på mig som rullade till pappa. Han pratade lite om ätstörningskliniken och så, nyfiken där - men gjorde mig inget, snarare tvärtom!
(Gäller även er - fråga på om ni undrar något) :)
Efter god mellis gick jag och pappa ned till ICA med matlistan. Rullade hem maten på pappas cykel - plockade in i kylen. Vände tillbaka mot blomaffären och köpte lite röda pelargoner ! Jag lovade till 110% att de hade blomlådor, tji fick man.. Men vi lyckades prata till oss en iaf ;)
Nu sitter vi ute i solen och har det bra, middag snart! Hoppas att ni har det lika bra!

Kolla jordgubben ;)


Postat av: Helena

HAHA , VERKAR SOM ATT DU HADE EN ROLIG MORGON. I VÄSTERÅS SKINER SOLEN , INTE ETT MOLN PÅ HIMMELEN. JAG SKA NJUTA AV SOMMARKVÄLLEN SENARE NÄR DET GÅR ATT SITTA PÅ BALKONGEN. NU ÄR DET FÖR VARMT. TREVLIG KVÄLL ÖNSKAR JAG DIG FINA DU. KRAM

2013-07-12 @ 17:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: