Permis

Godermorgon!
Råkade försova mig lite efter provtagningen, somnade om som en stock! Men jag hann, det med näppe.. Mobilen laddade ur, så ingen väckarklocka här inte, men som sagt - det gick bra ändå! :)

Gårdagen gick helt ok, bra mat och sällskap, mycket fiskbensflätnings-övning förgyllde dagen och jag har fortfarande en kvar i håret, så fint så!

Efter näringsdrycken kl 10.00 ska jag träffa mamma, lunch och mellis står på schemat - hoppas att vädret blir bra, peppar peppar! Hoppas att ni får en bra dag :)


Postat av: Anonym

Vet du hur länge du blir kvar på slutenvården? Ser du på livet med andra ögon nu än förut?
Kämpa på och ge aldrig upp. Jag imponeras och inspireras så sjukt mycket av dig och din kamp!

2013-07-08 @ 10:10:58
Postat av: Helena

WOW , VILKEN FIN FLÄTA. HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG MED MAMSEN. KRAM

2013-07-08 @ 10:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: