Pasta

Men hej!
Dagen har rullat på i full fart med diverse aktiviteter under förmiddagen. Jag har även spenderat lite tid hos sjukgymnasten som kollat på mina fötter, utvärdering kommer efter samtal med överläkaren, om fortsatt kontroll måste göras eller om vi redan nu kan fastställa och behandla skadan..

Middagen är just avklarad och det var pasta. Blääää! Mår alltid lika dåligt efteråt, mest ångest. Jobbar med mig själv som tusan - "är tanken realistisk?"
Ex. En ätstörd tanke dyker upp, "nu kmr jag bli tjock!"
"Är tanken realistisk?"
"Nää inte för 5 öre!!"
"Bra. Ät och njut"
Bortsätt från njutningen fixade jag det, mohaha slag på nosen där!!

Pappa är i full fladdrande fart påväg till mig för lite behövlig leverans.. Det är svårt att klara av detta på egen hand..

Ni har väl haft en bra dag? Hoppas det i alla fall! :)


Postat av: Helena

DUKTIG ÄR DU TJEJEN. HEJJA HEJJA. KRAM

2013-07-01 @ 20:14:43
Postat av: Louise

Så duktig och stark, min lilla kämpe <3

2013-07-01 @ 22:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: