Nd

Hola!
Tuggar tuggummi som besatt, även om det förmodligen inte är så omtyckt - men det hjälper mig något kolossalt.
trycker undan ångesten. Den har ingenting här att göra. Tänker INTE göda ätstörningen. Inte, inte. Punkt.

Dagen är fortfarande tidig, frullerullen ligger i magen och lite avslappning på det. Nästa mål är en näringsdryck med smak av vanilj - självvalt. Börjar nästan tycka om de där, så himla smart grej. Massa nyttig energi och näringsämnen i en så liten burk, två stycken kan ersätta ett helt huvudmål - hur fantastiskt?!

Nu ska jag läsa lite i min bok - "min dotter Amy"
Hej så länge!


Postat av: Anonym

En undran hur äter du på enheten? Har du fulla portioner? Vad kul att du äntligen vill och vågar släppa det sjuka. Livet väntar.

2013-07-05 @ 12:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: