Mat och hem !

Oj oj oj, här glömde jag nästan att uppdatera! Dagen har rullat på och gått ganska bra, men nu vet jag med största sannolikhet att jag inte gillar ädelost. Men vi fick en god soppa och hembakat bröd till lunch. Matvete, skinka och sallad till middag. Smoothie till mellis.
Allt har gått ned och givit mig massa bra och nödvändig energi!
Kroppen har lite ont, men den är under reparation. Vikten skjuter i höjden och jag kämpar nog på rätt bra tror jag minsann!!

I helgen får jag min första långa permission, är så taggad! Vill verkligen visa pappa (och mamma för den delen) att jag verkligen kan, att ansvaret ligger hos mig och jag ska följa allt till punkt och pricka. Genvägar är uteslutna, inget sånt trams denna gång, nu kör vi!!


Postat av: Sanna

Åh vad roligt att läsa att det går bra Denise! Kämpa på ända in i mål!! :) Kram

2013-07-04 @ 00:48:34
URL: http://www.sannalarssons.devote.se
Postat av: Helena

JAG TYCKER DU ÄR SKITDUKTIG. KÄMPAR PÅ SOM BARA DEN OCH HAR HELT RÄTT INSTÄLLNING. DU KOMMER ATT KLARA DIG FINFINT TROR JAG. KÄMPA PÅ BRUTTAN VI ÄR MÅNGA HÄRUTE SOM TÄNKER PÅ DIG OCH VILL STÖTTA DIG SÅ GOTT VI KAN. HA EN TREVLIG PERMIS. KRAM

2013-07-04 @ 10:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: