Lyrisk

Alltså. Nu får jag sluta med sena inlägg, ni måste ju hållas uppdaterade om mig och min resa, heh.

Dagen har gått fort, en hel drös av aktiviteter har frodats. Alla lugna och sköna, roliga och lättsamma.
Exempelvis kroppskännedom, KBT, skapande och ja, alla matmål + vila.
Strömavbrott har vi hunnit med också, var tvungen att ladda ner en ficklampe-app när jag skulle på toa.. Hah.

Värsta lyxen vi har här! Lugna aktiviteter , kock, serverad mat och dryck - hur låter inte det så säg?? Jag menar, vem skulle inte bli stärkt av det. Man kan tänka så - blir lite lättare :)

Annars känner jag mig helt lyrisk av att snart få åka hem till pappa i ungefär ett dygn. Det bara SKA gå bra och jag är så redo man kan bli, ser verkligen fram emot detta - kommer bli så skönt!
Skönt att vakna upp i sin egna säng efter 6v instängd på ett sjukhus..

Fan vad jag är nöjd med tillvaron, i alla fall i tankarna. Tuta & köra, inte låta sig dras ned av andra. Fokus och jävlaranamma!!

Sov så gott gott folk!! :)


Postat av: Helena

BLIR SÅ GLAD AV ATT DU ÄR SÅ POSITIV OCH GLAD. HÄRLIGT ATT FÅ BLI OMPSYSSLAD MED DIVERSE SAKER. DET ÄR DU VÄRD. SOV GOTT FINA DU. KRAM

2013-07-04 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: