L <3

Oj, ligger lite efter i uppdateringen .. Igen! Hur som haver, börjar med gårdagen; frukost,mellis och grupp på enheten. Mamma kom förbi vid kl 11 och jag följde med henne till centrum för att "lunch-träna" lite. Sushi, normalportion och äppelMER blev det. Åt upp allt inom tid och det kändes inte det minsta jobbigt!
Vi stannade till vid mataffären och köpte mellis - proteinbars som vi åt efter en färd till stinsen. Ny klocka hittade jag också - gött!
Kändes så himla bra när jag stolt gick till personalrummet med mamma för att berätta att allt gått hur bra som helst! Dagen var verkligen jättemysig! <3

Som en svart kontrast i det hela skrevs fina L. ut från avdelningen på kvällen.. Förstår inte hur jag ska ta mig genom dagarna här utan henne, min lilla solglimt. Om du läser detta ska du veta att du inspirerar mig så mycket, många gånger har bara din närvaro hjälpt och peppat mig. Du är stark som renaste BAMSE och kommer att klara detta galant, det vet jag! Vi ses ute i det fria, där vi ska vara <3 stort LYCKA TILL!


Postat av: Anna

Hur många bitar sushi fick du rekommenderar på Capio som normalportion?

Du inspirerar verlkligen!

Kram

2013-07-10 @ 06:53:07
Postat av: Helena

FÖRSRÅR ATT DU SAKNAR DIN FINA VÄN , MEN DU KOMMER ATT KLARA DETTA UTAN HENNE FÖR DU ÄR OCKSÅ STARK SOM BAMSE. DU ÄR INTE BARA STARK OCH MODIG DU ÄR VACKER SOM EN DAG OCKSÅ. SOM ETT RÅDJUR. KRAM

2013-07-10 @ 09:41:16
Postat av: Dunderklumpen

Åh Denise!
Jag blir verkligen så glad av att läsa dina inlägg nu!
En helt ny tjej med en helt ny styrka, kraft och motivation!!
Fortsätt såhär och du kommer att klara allt i livet du vill!!

Grymt bra jobbat!!

Lycka till och fortsätt framåt på DIN väg!!

Kram

2013-07-10 @ 10:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: