Hemma hos mami

Hej!
Är hemma på permission :) Åkte efter lunchvilan, pratade oavbrutet med taxichauffören hela vägen hem till mamma! Välkomnades med ett leende och under den närmsta timmen blev det sommaryoughurt med hemgjord müsli och torkad frukt - jättegott!
Till middag blev det kyckling i ugn och rostad potatis, mums!
Legat i solen och läst hela eftermiddagen, så länge sen jag kunde läsa mer än tio minuter, så mycket som är förändrat.

Fick lite panik idag när jag märkte att mina fingrar knappt går runt armen längre. Gick snabbt över då jag faktiskt kunde skaka bort paniken, se mig i spegeln och säga "fan vad mycket snyggare jag är nu jämfört med 8v sen!"
Jag tror verkligen att jag är påväg mot friskheten nu, denna gång kommer jag att klara detta!!


Postat av: Helena

JAG HAR ALDRIG HAFT RO ATT LÄSA BÖCKER HELLER AV OLIKA ANLEDNINGAR. NU KLARAR JAG MIG INTE UTAN DOM. JAG MÅSTE HA NÅGOT ATT LÄSA. SÅ HIMLA LUGNANDE ATT LÄSA PÅ ALLA SÄTT OCH VI. TOM SKAFFAT BIBLIOTEKSKORT ;) kRAM

2013-07-17 @ 20:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: