Fin dag och gyllene tider !

Hejsan!
Måste bara berätta! Igår.. Vaknade upp och gjorde frukost, tog alla mina tre första mål, sen satte sig jag & mamma i bilen mot stan.
Vi möte upp en av de bästa familjer, satt under ett kastanjeträd och fikade. Fick även träffa en liten plutt på 11veckor, så underbart fin!

Solen strålade och värmen var närvarande - minst sagt! Vi satt i gräset och år middag. Ska jag vara ärlig hade detta ALDRIG gått för 2månader sen. Vi visste inte ens om jag skulle kunna föröka med. But i did it!! Så jävla glad!

Kvällen avslutade på tele2 arena med Linnea Håkansson som förband innan gyllene tider kom in! Sjöng med som aldrig förr och jag har verkligen haft en underbar dag!!

Ps. Drack vanlig fanta för första gången, gott!! :D


Postat av: Matilda

Vad du är bra!

2013-07-28 @ 11:12:18
Postat av: Anonym

fanta citron är den godaste! tips tips!

2013-07-28 @ 16:34:15
Postat av: ELIN

MÅSTE BARA SÄGA ATT DIN BLOGG ÄR SJUKT INSPIRERANDE! & Bra! Och du är sjukt fin bruden!

Jag kan ju passa på att säga att jag själv lider av anorexia... gjort i sisådär 5 år nu... Varit på Capio, SCÄ och mando... Kämpar vidare mot ett friskt liv!

2013-07-28 @ 21:20:16
URL: http://wahhlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: