"Du ser mkt bättre ut än när jag var och hälsade på dig senast"

"Dagens solglimt" = vakna hemma och äta frukost med pappa. Hur fint som helst! Så länge sen jag kunde njuta av det!
Taxin var sen men han precis tillbaka till lunchen, dock utan marginal. Men vad gör det annat än att man blir lite stressad? ;)
Vegetarisk lassande stod på menyn. Min fasa. Men tänka sig - det gick hur bra som helst! Har kommit på mig själv att jag klarat varenda "farlig" rätt nu. Förutom en som jag har det OTROLIGT svårt med. Spaghetti & köttfärssås.

Gårdagskvällen var en DRÖM. Mamma, pappa, lillebror och jag grillade MAT tillsammans och ÅT som NORMALA människor. Första gången på 6år.
För första gången sa min lillebror;
"Du ser mycket bättre ut än när jag var och besökte dig senast". Han sa även till mamma, mer som ett konstaterande; "hon åt ju en hel vanlig portion också"

För tillfället - musik i mina öron! Blir så GLAD! Älskar min lilla fina plutt och att få visa honom att min kamp går åt rätt håll är oslagbart!

Nu är det släckning på stället och om några timmar har jag provtagning..
Godernatter på er :D
(Svarar på frågor i nästa inlägg) :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: