Det går bra nu, peppar peppar!

F*n vad jag är glad att jag kan äta såhär. Knappt man förstår underbart det är att ibland få en liten gnutta tro till friskhet. Att lämna anorexin som ett lärorikt kapitel, våga blicka framåt och drömma. Samtidigt leva i nuet och ta vara på varje stund.

Många dagar och nätter är fortfarande grymma. Sömnlösa och ångestfyllda, men fyra av fem gånger vinner jag mot anorexin. Allt mer uppskattar jag livet, mitt liv. Mina vänner. Min familj. Min tillvaro.

Jag är så mycket gladare, så mycket starkare, så mycket sundare i kroppen - att man faktiskt kan se och känna det.

Det finns bara en sak; fokus och jävlar anamma. Nu jävlans!!


Postat av: Helena

FÖRSTÅR ATT DU HAR DET SKITTUFFT IBLAND SOM DU SJÄLV SÄGER. OCH DET ÄR HELT OK ATT KÄNNA SÅ. DU BEHÖVER INTE VARA PÅ TOPP HELA TIDEN. MEN MED DIN INSTÄLLNING SÅ KAN DU INTE GÖRA ANNAT ÄN ATT LYCKAS. JAG TROR PÅ DIG OCH JAG VET ATT
DU OCKSÅ TROR PÅ DIG. SÅ LÄNGE DU TROR PÅ DIG SJÄLV KOMMER DET ATT GÅ BRA, FÖRLORA ALDRIG TRON PÅ DIG SJÄLV SÅ ÖVERLEVER DU ALLT. KRAM

2013-07-12 @ 22:37:24
Postat av: Mamma

Vilket underbart inlägg :-D. Kramar

2013-07-12 @ 23:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: