Bikini och bad !

Tjoho!
Vaknade av klockan innan 8, väckte(!) mamma och sa att det var dags för frukost.. Fick frågan om jag inte var trött efter gårdagen? "Neeeeeejdååååå!" Sa jag och somnade om till 10.00, då jag vaknade för mellis. Snarkade igen fram till strax innan tolv - lunch.

Ringde och pratade lite med min behandlare innan mor & jag försvann till stranden. Ännu en utmaning avklarad - bikini. Även om jag är glad, kan jag inte säga att jag är till 100% stolt över min kropp (men vem är väl det?), och "större" ska den bli.. Men men, allt tar sin lilla tid.! Längtar så fasligt över att få börja träna igen! :D

Vattnet var lagom varmt och doppen härligt svalkande - med några ihågkomna simtag från min simmar-tid! Åh så härligt!! :D

Nu är klockan mycket och det är dags för en annan att sova! Godernatter!!


Postat av: Anonym

Vid vilket BMI är det tillåtet att träna igen efter svält?:)

2013-07-29 @ 07:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: