+ 10kg

7veckor, 10kg tyngre. 1000ggr gladare och väldigt mycket starkare!

Tänk vad lite mat och näring kan göra!

Startade morgonen med god frukost och det bästa - en cykeltur med pappa!

Avnjöt just en middag med mamma, lillebror och pappa.
Detta trodde jag aldrig!

Åh så härligt!! :D


Postat av: Helena

GRATTIS TILL ALLT BRA!

2013-07-13 @ 22:20:57
Postat av: Anonym

Så härligt att få röra på sig! Du har väl suttit ett tag i rullstol på avdelningen? Skönt att du känner av allt det positiva med mat och viktuppgång. Starkare, gladare och livsgnista som heter duga!

2013-07-13 @ 22:47:33
Postat av: Klara

Du är helt fantastiskt duktig!
Jag går också på capio, men på dagvården så vi äter ju i er matsal. Brukar se dig där ibland då. hehe

2013-07-13 @ 23:46:24
URL: http://attblifri.blogg.se
Postat av: Lina

Åh,
asså,
Du sätter igång mitt mod,min motivation på ett helt magiskt sätt,
asså,
då ska du veta att denna jag helt "gett upp",så du är otrolig !
Att du lyckas påverka mej aå som ingen annan,
å jag vill!!!!å ska!!!
Vackra människa,tack,tack,tack!
Du är den finaste gåvan jag fått,din kamp å allt du hela tiden gör å klarar ger VILJA å hopp å tro.
Fan vad du är bra!

Kram

2013-07-14 @ 23:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: