ständiga kampen

 
tjoho,
nu är jag vilse i dagarna igen, tror att det är lördag. det känns ju som det. men till min räddning vet jag att det är fredat, hihi.
veckan har gått som ett litet swish förbi alla dagar. har spenderat någe i studion och x antal timmar hos doktor och behandlare, kul kul. men ikväll blir roligt. ska över till en kompis och spela TV-spel. gillar egentligen bara att spela mario så ska försöka övertala alla till det.
 
annars har jag bara försökt kämpa med mat och ångest, kampen som varje dag lämnar mig utmattad i sängen redan klockan tio. aldrig att man slipper tankarna eller känslorna. inte ens för en liten stund. tänk den underbara dag när jag slipper det här. för ja, jag tror att det finns en väg för alla, det kommer att gå. det måste gå. jag vet inte hur länge min kropp orkar för allt det jag utsätter den för, det kan inte fortsätta såhär. men jag ska klara det.
det måste jag ändå lova mih själv..
nä back to garderoben och välja kläder, puuuss!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: