lägesuppdatering

aloah! lugn lördag måste börja ändra på det, saknar att gå ut och slå klackarna i taket med fina vänner :) ändå lite mysigt att vara hemma hela dagen med lillebror, även om vi spenderar den största delen på varsina rum, hah. men han är bra ändå, bäst. som sagt, inte så mycket gjort och kvällen börjar dra mot sitt slut, klockan tickar på och mamma har kommit hem från jobbet. bra det, lite rörelse i huset, hah. lillebror spelar tvspel och jag häckar framför TVn. telefonen ringde och på andra sidan linjen började en välkänd röst prata. jätteglad blev jag (även om jag ogillar att prata i telefon). var fotografen jag "jobbat" lite med. följt med och fotat bröllop och lekt rövare i studion. inte varit där på hela veckan så blev verkligen glad, som sagt. bestämde lite jobbtillfällen inför nästa vecka, blir kul det - wihooow! lite lägesuppdatering bara - kul va? ;) imorgon åker mamma och jag till Gävle, berättar mer om det sen! (ps. synd att blogg.se håller på och blajjar, går inte att lägga upp bilder -.- böööh. dagens positiva; den positiva tänkaren ser det osynliga, känner det ogripbara och uppnår det omöjliga

Postat av: Sanna

Det är fredag idag Denise! ;)

2013-01-19 @ 00:15:20
URL: http://larssonsannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: