hamnar i himlen där änglarna gråter.

 
go' kväll
hade en bra gårdag minus natten, som vi nu ska lägga bakom oss. mamma och jag.
fick en liten kommentar av S. på mitt senaste inlägg där jag tydligen hänvisade till fel dag, så ber om ursäkt för det om det förvirrade någon. hah. alert!
sitter och tittar på youtube, lite klipp om redigering av bilder i Lightroom. tror jag börjar fatta lite nu, peppar peppar. ska till studion och hjälpa till lite - så kul! Love it!
 
justeja. mamma och jag tog en trip fram och tillbaka till Gävle igår. träffa moster och hämta hem ett bord, har jag sagt det? hur som helst fick jag agera brumbrum-partner så det var att infinna sig klockan 8.00 på macken. efter tio minuter  blev det en annan mack för att hyra släp. pappa; säkert någon ung jobbare som försov sig. kan stämma lite bra kan jag tänka mig.. roligt att träffa moster i alla fall, händer inte så ofta tyvärr. men hon är bra på sms! :)
 
för i övrigt. om vinter menas dagar som denna, kan jag stå ut till sommaren. skinande sol och klar himmel, ljuset reflekterade i den vita vita snön, hur fint!?
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: