doktorn

 
tjohooooah, länge sen! ;)
jag mår bra och snart är det helg, inte för att helg och veckodagar skiljer så mycket för mig. speciellt inte efter julen då min mamma haft semester största delen av "min tid" här hos henne. :) en vecka går fort..
 
igår var jag hos läkaren, 9rör (NIO!!) rör med blod skulle de ta av mig.. gick inte så bra då de efter sex stick ändast kom ut blod till två rör. ska tillbaka på måndag och se om blodlyckan är bättre. proverna är lite ovanliga så de ska skickas iväg till tyskland, om jag nu lyckas lämna lite mer.. sen blir jag även kallad till magnetröntgen eller vad det nu hette, det där när man åker in i en tunnel. måste se om bukspottskörteln är som de ska då värderna är lägre men fortfarande alldeles för höga.. det blir nog bra det :) det är dagens läge!
 
har bara suttit som en säck potatis i sängen, ska snart till stan och träffa en fin vän, blir bra det :) sen har mamma och jag beställt böcker som kommit till posten idag, wihoo - lets read toniiiight!
 
time to go, hejsvejs ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: