Åter igen en kamp

Åter igen en kamp, annorlunda men svår. Försök till att dra fram styrkan, kväva det som förstör. Tillbakablick och framtid, varför denna ständiga kamp mot den egna individen jag bara borde älska? Denna långa promenad, utan att veta om man kommer fram. 
Vad gör jag mot mig skälv? 




Postat av: Mamma

Man kommer alltid fram!! Kom ihåg morfars ord "Efter regn kommer sol - förr eller senare". Och när hagelstormen sätter in övergår den till sakta till en lätt vind, sakta fallande snöflingor, som så småningom smälter till regndroppar ...och som även de upphör, torkar upp - av solen som lyser så vacker på blå himmel. Helt plötsligt är man där, njuter av solens värme, surfar på glädjevågor ....tankar kraft... för nästa regn och sol...där regnet knappt känns längre under din skyddande regnjacka.
Tänk på morfar...och vad han skulle säga!! Du fixar det här, du kommer i mål!
Kram älskade hjärtat mitt!

2013-12-02 @ 13:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: