Uppsala!

TJO! 
Förlåt, har varken haft dator eller mobil. Skitdagar gällande det, känt mig helt.. Handikappad. Nej förlåt, dagens i-landsproblem.. Hur som havet, uppdatering från helgen, så jävla bra! 
 
Tog sig några vändor att komma fram till Uppsala. Men kom fram, lämnade packning i kompisens lägenhet, for vidare mot la det och kräftskiva! Lite försnacks och drinkar. Massa prat och lek med barnen. Sen var det kräftor och tillbehör. ALL ångest var som bortblåst, trodde verkligen att den skulle infinna sig - men icke! Så jävla bra, det är så livet ska vara!! 
Massa mys, lekar, skratt och prat' nattade ungarna och sen var det vidare in till stan. Klubb klubb party party dans dans. 
Vi kom hem vääääldigt sent så det var bara att slänga sig i den bäddade soffan direkt! 
Men jag säger bara det - Gud vilken underbar kväll, fantastiska och saknade människor! Kommer leva på detta länge! 
Och som pricken över i:et fick jag massa kommentarer om min kamp! Uppskattas! 
 
Mådde som sig bör på morgonen, men vaknade till frukost som fortsatte i mellis och lunch! Sen hem till Sthlm och bara LE över helgen! 
Woop woop' :D 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: