Tacos!

"Tiden läker alla sår" heter det ju så fint. Och visst är det så, ibland. Ångesten finns kvar, men i mycket mindre utsträckelse. Mamma som jag smsat med under dagen, när jag hade panik - var så snäll och köpte en fin klänning och schal till mig! Något som alltid passar liksom, peppar peppar!! :)

Till middag blev det tacos, mums! Under de senaste sex åren har min tacos mest bestått av gurka, några majskorn och kanske lite tomat. Nu följde allt med och oj vad mycket godare det var! Helt klart fortfarande en favorit! Kunde aldrig ens drömma om att jag skulle komma till en punkt i livet där jag faktiskt kunde tillåta mig och njuta av mat. Helt fantastiskt!!


Postat av: Anonym

Skulle du vilja lägga ut ungefär hur du äter för att få till en viktökning? Du är verkligen stark, kram på dig!!

2013-08-17 @ 08:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: