Pride

Hej vänner!
Helt sjuk dag igår! Jag fick gå med i Pride-paraden, vilket jag aldrig ens vågade hoppas - det är ju en lång promenad!
Åt lunch på MCdonalds (check!) och tog sen glada steg mot paraden. Stötte på ett äldre par som pratade som bara den och gubben raggade lite på mig. Fy! Dessutom öppet i fruns närvaro!
Hoppade in bakom qx-flaket, sjöng, dansade och tjoade! Så kul!

Kvällen fortsatte bra med en liten kräftskiva och massa prat - det är så det ska vara! Natten var ung, men kvällen blev sen. Så har sovit rätt mkt idag,
Men det var det värt!! :D

Idag har jag träffat en av mina närmsta vänner och fått naglarna fixade lite, jätteglad!
Imorgon är det back to the Unit, längtar INTE!

Har ätit middag och är mätt i magen, renskav, potatis och lingonsylt blev det!
Skriver lite mer ikväll!
Kramen!


Postat av: L

Vad åt du på mc donalds och vågade du ta det som DU ville ha utan att kompromissa med sjukdomen?

Beundrar dig å din resa, du är grym!

2013-08-05 @ 00:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: