Norrtälje

Hej kära läsare' går inte direkt bra för mig att skriva inlägg. Tredje gången gilt nu.. Hoppade av en stor dubbeldäckare, möttes upp av en blöt liten sak som ledde sin cykel med sushi på. Haha.
En kram senare spatserade vi hem till henne, med hungriga magar slängde vi oss över take away lådorna - mums!!

Vi satt inne, skvallrade, pratade och mös. Sen var det dags för lilla hunden satt ta sig en liten tur i buskarna. Vuxenpoäng till oss sen då vi gick till ICA och handlade mat. Mer mys, te och prat innan det var dags för middag! Falafehl, couscous, sås och sallad! Törstig som man är lyckades jag dricka upp 1L (!!) saft! Där satt vi framför tvn och möss tills att jag skulle hoppa på bussen .. Som jag självklart glömde hoppa av, men hem kom jag! Lite kvällis på det och sen hopp i sängen!
Har haft en helt underbar dag <3

Nu är det en ny dag och jag är på vift utanför Sthlm igen! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: