Idag!

Hey!
Har fått sova ett par timmar, men är fortfarande trött. Låg som en disktrasa på soffan efter frukosten, ända fram till näringsdrycken.. Trötto..
Känns lite bättre idag än igår i varje fall. Ville bara sätta mig u taxin och åka tillbaka hem.. Vantrivs verkligen här.
Men jag kämpar!

Ska snart in på läkarsamtal, se hur det går.. Ingen av mina behandlare är här, så en annan behandlare ska vara med. Känns inte lika tryggt så det blir spännande att se hur mycket jag vågar "öppna upp" mig.. Överläkaren är i varje fall med. Detta är inför ett viktigt möte på torsdag eftermiddag, som jag verkligen hoppas går bra. Mina behandlare och jag är både laddade och spända..

Nä plikten kallar!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: