I did it!!

Ja herre, gröna Lund igår - helt fantastiskt! Var helt lyrisk över all fart, fläkt och pirr i magen! Ramlade ur kärlekstunnel-båten rakt in i vakten, Körde radiobilarna, åt på restaurang, föll i både frittfall och tilt, åkte kvasten och insane. En hel del stod på schemat och oj vad jag njöt!!

Inte förrän 20.50 hämtade taxin mig och körde mot sjukhuset. Jag hatade att kliva in genom sjukhusdörrarna men gjorde det med skratt och leende. Jag var så upprymd över dagen och inget kunde tynga ned mig!
Ganska snart närmade sig natten och jag vaknade snabbt upp till nästa dag.

Överlycklig över beskedet - en hel vecka har gått och vikten pekade uppåt - jag klarade det!! Svart på vitt, så jävla stolt och glad! Jag vet inte hur mkt, oroar mig för stora siffror - men vafan, inga siffror ska någonsin få styra mitt liv igen!

Allt känns så overkligt. Från att ha varit stört nära döden - står jag här. Starkare än någonsin och det kan bara bli bättre!

Jag är äntligen glad på riktigt !



Postat av: Klara

Jag blir så glad när jag läser det här. Jag såg dig i väntrummet på capio innan du börjat där. Och utan att känna dig blev jag orolig. Orolig att du inte skulle överleva. Nu inte bara överlever du, du lever!

2013-08-02 @ 20:31:22
URL: http://klarissan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: